torsdag 30 juni 2011

Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden är Juni :-) Vet inte riktigt vad tanken är att man ska skriva? Men Juni är en bra månad för jag älskar sommaren, när jag tänker tillbaka så minns jag allt för mycket regn men när jag tittar på bloggen så inser jag att vi haft en hel del härliga dagar utan regn också!
Juni 2011 avslutas med en underbart varm och härlig dag och en massa regn på kvällen, hoppas nu att det inte blir allt för mycket regn i Juli.

Tänkte avsluta det här inlägget med lite bilder från den här månaden men när jag gick igenom bilderna så insåg jag att vi har hunnit med en hel del under Juni månad, t.ex:

Chaparral
Gårdsfest
Skolavslutning
Bad i sjöar
Utflykter till lekplatser
Båtköp
Båtrenovering
Monkey Town
Mera chaparral

Ja det blev en hel del bilder så jag får se om det blir ett bildreportage från Juni en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar