torsdag 23 juni 2011

Midsommarafton

Nu har jag slängt ihop en tårta som vi ska ha och fika på i morgon, vet inte riktigt när vi ska hinna med det men jag och barnen kanske kan ta och fika på förmiddagen.

När Tom kommer hem från jobbet så blir det inte sill och potatis här hemma utan korv med bröd istället ;-) Bara för att vi ska hinna få i oss något innan vi åker på midsommarfirande på Chaparral. Jag hoppas att deras firande är något att ha annars så tar vi en runda inne i parken istället.
När vi känner oss nöjda på Chappen så åker vi hem och grillar och avslutar sedan kvällen med film, godis och chips :) Tror barnen blir nöjda och tror inte Tom orkar mycket mer än så när han har jobbat.

Blir en ganska lugn midsommarafton för oss men det kan vara skönt det också och som sagt jag tror inte att Tom orkar så mycket mer när han varit uppe sen 02.00

Jag önskar er alla en trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar