fredag 10 juni 2011

Dag 05 – Min favorit årstid

Sommaren är helt klart min favorit årstid! Precis som förra sommaren så kommer jag och mina barn vara lediga hela sommarlovet!!! Eller ja Oliver har några dagar kvar på dagis, vi får väll se hur det blir med det ;-) Tyvärr har Tom ingen semester men vi ska ta lite småturer när han är ledig.
Är helt underbart när vi har riktigt fint väder på sommaren, gå upp äta frukost sedan gå ut och vara ute hela dagen...äter mat gör vi oftast utomhus också! Sola, bada och äta glass i stora lass, det är underbart! Jag som är hård med barnens sovtider bryr mig inte så mycket om dom när vi har sommalov, för visst är det härligt att springa ute och leka en varm sommarkväll, eller åka till sjön och vara helt ensamma på stranden när man tar ett kvällsdopp! Det är så skönt att slippa alla dessa hemska vinterkläder, allt går så mycket enklare på sommaren. Det ända negativa med sommaren är alla otäcka kryp och hemska getingar.

Trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar