söndag 19 juni 2011

Dag 13 – När jag gick i skolan så var jag

När jag gick i skolan så var jag skoltrött, ja jag tröttnade nog på skolan typ lika fort som den började. Kan inte minnas att jag någonsin jublat åt att behöva gå till skolan.

I högstadiet så skolkade jag mycket och när jag var i skolan så fick jag inte mycket vettigt gjort.
I åttan så började jag med studieanpassad skolgång och hade praktik på en förskola i Vaggeryd, tror det var två dagar i veckan.
När jag gick i nian så fick jag studieanpassad studiegång fyra dagar i veckan och var då i förskoleklassen och på sörgårdsskolansfritids, jag trivdes jättebra där och det det funkade kanon, jag skötte mig bra och fick ibland hoppa in som vikarie även dom dagarna jag egentligen hade praktik. Ja det var den praktiken som sedan ledde mig in på barn och fritidsprogrammet.

Jag skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst om skoltiden men hoppar det, ni som vet hur jag var ni vet...och ni andra, ja ni känner mig som den jag är idag ;-) Kanske jag avslöjar mer en annan gång, men bara kanske....


Och här är bloggutmaningen om ni vill göra den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar