måndag 27 juni 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne

Det första jag tänker på är när mina barn föddes men det har jag ju skrivit om för inte så länge sedan, det andra jag tänker på är när jag och Tom gifte oss men det har jag ju skrivit om i den här utmaningen så då får jag ta ett annat minne.


Jag älskar när hela familjen är ledig och vi hittar på olika saker tillsammans, bland det bästa som finns är att vara vid havet, bada med barnen och sitta åh fika på stranden, ja detta har vi ju gjort många gånger så det blir ju flera minnen, men jag mår alltid bra och längtar till havet när jag ser bilder från när vi varit där så jag bjuder på några havsbilder.


River kastar boll med Tom och Oliver


"Titta så fina pappas skor blev"


Oliver

Theodor fikar

Oliver kommer med vatten

Herr Krabba


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar