torsdag 9 juni 2011

Rosa pojkar

Heja HM som har mycket färgstarka och fina kläder till pojkar, även en hel del rosa kläder kan man hitta bland pojkkläderna. Oliver valde i dag en turkos tröja med "Bärgaren" från filmen "Cars" och en starkt orange tröja med en annan bil från samma film. Jag fick syn på en starkt rosa tröja med något turkost monster på som åkte skateboard, jag trodde Tom skulle dö när jag ville köpa den åt våran son :-D
Först ville Oliver ha den, sen sa han att det var en tjejtröja men när jag sagt att det inte alls var en tjejtröja så ville han ha den :-) Så i dag blir det en rosa tröja till turkosa shorts...kommer att bli så snyggt tror jag. Så vad tycker ni...är jag galen, våghalsig eller helt normal som köper en rosa tröja till min son?
Jag ska försöka få en bild på honom som jag kan lägga ut här sen.

3 kommentarer:

  1. Jag tror det kommer bli jätte bra ! Det ju ganska vanligt med rosa till killar nu :)

    SvaraRadera
  2. klart grabbar kan ha rosa! har mina alltid haft!

    SvaraRadera
  3. Underbart så fin han blev i sin rosa tröja! =)

    SvaraRadera