söndag 12 juni 2011

En liten bloggutmaning så här mitt i natten

Hur lång är du?
156 centimeter.

Vilken ögonfärg har du?Blå

Vilken hårfärg har du?
Hmm...original så är det väll råttfärgat :)

Familj?Ja det har jag, man och 3 barn

Har du någon bil?Ja, jag har en Volvo men inget körkort...fast jag har en chaufför ;-)

Musik du lyssnar på?Det är blandat...

Vem ringde dig senast?En kompis till äldsta sonen...men den som ringde sist för att prata med mig var Malin Plym

Var tror du att du befinner dig om tio år?Jag sitter väll här och skriver om mina tonårssöner

Vilka städer har du bott i?Bara stora staden Skillingaryd

Vilket program läste du på gymnasiet?Barn & fritid med inriktning barn, ungdomar och vuxna i behov av särskilt stöd (varför heter den inte bara typ människor i behov av särskilt stöd???)

Vilken är din favoritglass?Calippo cola

Kan du några andra språk än svenska?Svengelska

Har du någonsin åkt ambulans?Ja fast det har inte varit jag själv som varit skadad

Har du fått fortkörningsböter någon gång?Nej...vore konstig isåfall!

Favoritdrink?Sahara Night och San francisco

Vad är du rädd för?Spindlar, getingar, fjärilar och livshotande sjukdomar

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?Som mamma har jag jobbat i 8 år med lite andra jobb emellan

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?Snålhet, jag vet bäst, egoism

Hur många tatueringar har du?Inte en ända då jag tycker att kroppen är vackrast utan en massa kladd (förlåt alla som har tatueringar...typ alla utom jag)

Vad ska du göra idag?Nu hoppas jag att halsbrännan går över och att John Blund kommer på besök, sen tänkte jag att jag och barnen ska ha sovmorgon (hoppas att barnen vill det också) Sen om det blir sol som dom har lovat så blir det nog många timmars utelek under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar