söndag 26 juni 2011

Dag 16 – Min första kyss

Här ska man ju ha en fin eller rolig berättelse men helt ärligt så minns jag inte när det var. Kanske var det med min första "riktiga" pojkvän Kim någon gång på mellanstadiet...eller man kanske bara pussades då? Jag har för mig att jag och Kim var ihop ganska länge, men så är ju tidsperspektivet lite annorlunda när man är liten :-) Och nu blev jag osäker på om Kim var min första pojkvän....jisses vad hjärnan försöker sotera upp i vilken ordning saker och ting skedde på den där underbart oskyldiga tiden...jo men så var det nog, Kim var den första pojkvännen, en underbart gullig liten kille (jag var ju då en ganska gullig liten tjej) ;-) Och jag tror att vi blev ihop på sommaren och jag vet att vi var ihop när jag fyllde år så nog måste vi varit i hop i närmare ett år iallafall...bra jobbat när man går på mellanstadiet tycker jag, eller kanske var det lättare då än på högstadiet just för att allt var så okomplicerat och oskyldigt :-)

Oj vad jag babblar på, blev ett inlägg om första pojkvännen istället för om första kyssen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar