måndag 13 juni 2011

Dag 08 – En dag jag minns med glädje

Här skulle man lätt kunna välja tre dagar, de tre bästa dagarna i mitt liv som jag minns med stor glädje är självklart de dagar mina söner föddes men känns som att det inte var så länge sen jag berättade om just dessa tre dagarna så jag väljer en annan.


Jag väljer 070707
Redan när jag väntade Oliver så fanns tankarna att slå till och gifta sig i samband med den blivande bebisens namngivelse. När Oliver var född så lyckades jag även få med Tom i mina planer (kan ju vara en fördel om även han är med på det) Det ända som igentligen behövdes var ju ringar. Svårast var sista veckan då man skulle fixa de sista detaljerna och vi skulle lyckas hålla det hemligt för Toms syster som då var här på besök, men vi lyckades :-) De ända som visste något var jag, Tom och min farmor som skulle viga oss (farmor är vigselförrättare)
När väl hela släkten var samlad så hade vi Olivers namngivelsecermoni och när den var över så började bröllopsmarsch att spela, tog lite olika lång tid innan det verkligen kopplade för folk vad som var på gång, även om jag var helnervös så var det väldigt kul att se folks reaktioner :)
Förutom bröllopsmarschen så spelades de här låtarna



(Fast vi hade denna med bara Sonja)

Jag blir än i dag lycklig när jag hör dom här låtarna och för mig är det mina och Toms låtar ♥

Tom jag älskar dig!

1 kommentar: