måndag 6 juni 2011

Dag 01 – Om mig

Jaha vad ska jag då skriva om mig, första tanken blir ju det som ni alla vet, 28 år, bor i Skillingaryd, gift och ha tre barn. Känns ju lite tråkigt...
Den 7:e mars 1983 klockan 16.24 så kom jag till världen. Min syster fick välja mitt namn men igentligen så var det väll mamma som valde och lyckades övertala min syster att välja namnet Sandra. Jag har växt upp här i Skillingaryd med min mamma, pappa och min 3 år äldre syster...eller som jag sa när jag var yngre "min syster är 2,5 år äldre än mig" det där halva året var viktigt, hon var faktiskt inte 3 år äldre :-) Vi har även haft en hel del husdjur genom åren, det var nog min och min systers förtjänst tror jag.
1999 så gick jag ur grundskolan och började gymnasiet, där gick jag barn och fritidsprogrammet och tog då alltså studenten 2002.
2003 hade jag hunnit bli 20 år gammal och då flyttade jag hemifrån och fick mitt första barn, det var början på min och Toms familj som nu växt lite grann.
Ja det var lite om mig då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar