tisdag 28 juni 2011

Dag 18 – Min högsta önskan

Min högsta önskan är nog som många andra föräldras, att mina barn ska få vara friska och lyckliga, att det ska gå bra för dom här i livet


Jag önskar också att jag efter sommaren kommer få ett jobb även om jag kommer att sakna att vara hemma med mina barn. Jag önskar att man kunde få vara ledig hela sommaren varje sommar men då måste jag ju bli lärare och det har jag inga planer på :-)
Jag skulle vilja bli elevassisten, det är det jag känner mig inriktad på just nu men chansen att få det jobb man vill ha är ju inte så stor och jag kommer vara tacksam för vilket jobb jag än får (om jag får något)


Så alla ni som gnäller på att ni måste jobba när solen skiner, förstår att det känns tråkigt men var tacksamma för att ni har ett jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar