onsdag 25 januari 2012

Trodde jag skulle ha ett sjukt barn hemma i dag

Oliver kom upp vid strax innan sex i dag på morgonen och sa att han inte mådde bra, han hade ont i magen sa han. Jag gjorde frukost till barnen men Oliver åt inget, han låg alldeles blek och utslagen i soffan. Jag tog tempen på han men han hade 36,5 så det var ingen feber. Efter ett tag lyckades jag få honom att äta sin macka och en stund efter att han ätit den så var han hur pigg som helst, han sa själv att nu mår jag bra :-)
Vi gick med Theodor till BVC för hans 2,5-årskontroll och han blev godkänd ;-) Oliver var det inga fel på under tiden vi var där så jag beslutade mig för att lämna även Oliver på dagis. Jag förklarade hur morgonen varit och sa att dom får ringa om han blir hängig, så nu håller jag tummarna för att han håller sig frisk :-)

Ha en bra dag...


Tisdagen den 25:e januari 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar