måndag 9 januari 2012

God morgon!

Vi kom inte upp vid sju i dag men vid åtta och helt ärligt så vaknade Theodor först och väckte oss andra, annars vet jag inte hur länge vi skulle ha sovit :-)

Tänkte på mitt inlägg om underbara människor, är lite farligt att börja skriva sådana inlägg för man känner sig så dum när man glömmer vissa människor, jag har ju så många människor runt omkring mig som ställer upp och finns där för mig så bara för att jag inte nämnde er i går så betyder inte det att ni är mindre värdefulla.

Annah min bästa vän, du finns alltid där och lyssnar utan att döma. Jag vet att du finns där och ställer upp när du har möjlighet, jag älskar dig!

Camilla min underbara granne och vän, du är helt fantastisk med att ställa upp och hjälpa till! Alla borde ha en granne som dig! Och även mina barn tycker grymt mycket om dig ska du veta :)

Malin kanske egentligen ingår i kategorin släkten? Hon är ju Toms kusins sambo fast jag tänker ju på henne mer som en vän än släkting även om hon precis som hennes svägerska Kicki är några man kan ventilera Toms släkt med och som förstår precis vad man pratar om ;-)
Malin är superkvinnan som alltid sätter sina egna behov i sista hand....du måste börja tänka mer på dig själv gumman Det är inte så många gånger jag bett henne vara barnvakt då jag tycker att hon har att göra så det räcker ändå men jag vet att hon utan tvekan passar mina tre huliganer om hon kan ;-) Och självklart passar jag gärna hennes små charmtroll också :-)
Passar även på att nämna hennes sambo Ola som gärna ställer upp med praktiska saker så som att hjälpa Tom med att laga bilen.

Sen är det ju då alla andra underbara släktingar som är helt underbara med att ställa upp!
Mamma och Pappa
Kate och Frans
Farmor
Gerry
Becca och Emma
Anna och Conny

Släkten är ju stor och även om jag inte nämnt er här ovanför så betyder inte det att jag inte älskar er ♥
Jag har säkert glömt att nämna någon underbar människa som ställer upp massor, ber om ursäkt isåfall men ni är ju så många och jag är ju så virrig :-)
Sen finns det en massa andra underbara människor runt mig som betyder så mycket för mig som säkert skulle ställa upp om jag frågade dom :-)

♥ Ha en bra dag alla underbara läsare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar