torsdag 26 januari 2012

Är jag normal eller dement??? (Eller kanske mitt emellan?)

Höll på att glömma att jag skulle till affären men kom på det innan de var försent :-)
Mitt minne är inte som det borde vara, tips på hur man får ett bättre minne??? Behöver både ett bättre kortids och långtidsminne! Otäckt men sant, när mina barn är vuxna och fråga om sin barndom så kommer jag nog knappt minnas någonting...måste blogga mer så jag kan gå tillbaka och kolla där ;-)
Betyder detta att jag kommer bli dement? :(  Eller är jag redan lite dement???

Är riktigt jobbigt när jag försöker tänka tillbaka i tiden...typ till senare tonåren för jag tänker och tänker som en idiot men jag får liksom inte fram något. Med barnen rör jag ihop vilken unge som gjorde vad...är detta normalt???
Ja just det jag måste ju plocka in varorna jag handlade också...

4 kommentarer:

  1. Stressa mindre och försök att sova mer, det gör susen för minnet!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är fler som är förvirrade! ;)
    Blogga mer så slipper du lagra i hjärnan! Och ja "stressa mindre och försök att sova mer" är nog inte heller så dumt...hur man nu får till det med en massa ungar runt halsen!? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja jag får bli bättre på att blogga :)
    Ja det är just det, jag sitter ju gärna upp för länge på kvällen men det är ju så skönt med några timmar i lugn och ro när barnen sover ;-)
    Kram

    SvaraRadera