måndag 9 januari 2012

En rolig blogg om föräldralivet

Måste bara rekomendera en blogg som jag hittade i går, den heter För sån é jag! Jag tyckte att inlägget Lögner, Föräldraskap & Porr var hur kul som helst!
Så vill ni läsa en sann mammablogg skriven med glimten i ögat så ska ni läsa denna :-)
Dela med mig av hennes presentation här som jag också tycker är ganska rolig :-)


Man måste ju skratta lite med!

Ja, jag skulle aldrig skaffa Facebook...det var ju SÅ löjligt! Men nu sitter man här och uppdaterar alla man känner (och framför allt kände för 15 år sedan) om hur många koppar kaffe man dricker, vilket choklad man är sugen på och hur jävla trisst man tycker det är att betala räkningar. Till vilken nytta? Absolut INGEN! Men ganska skönt med lite "heja-Malin-rop" när man ska dammsuga och lite "du-är-bäst-Malin" när man fixat alla rätt på en tenta. Är lite dåligt med "Heja-Malin-rop" sen mamma dog...

Jag är ju gift med en riktig Facebook-vägrare, vilket är liiite oväntat med tanke på att han innerst inne är en liten "datanörd". Men ja, han säger något om privatliv...bla bla bla. ;)

Jag är ju själv inte så mycket för "privatliv" så jag hoppar på ännu en "töntig trend" - jag skaffar en blogg! (Förlåt Freddy) Så VARNING där ute i cyberspace - här kommer en bloggare utan moral, utan känsla för finess eller "privat" - men med en jäkla massa kli i fingrarna och med en oerhörd lust att sänka nivån så mycket det bara går här ute...för sån é jag! Enjoy! (...och förlåt...om jag trampar på några ömma tår!)


//Meekatt (=mitt gamla MIRC-namn ifrån 1995, still going strong!)

1 kommentar:

  1. Men wow! Tack! Vad kul att bloggen uppskattas och sprider lite glädje runt om! :)

    NU ska jag kolla in din blogg!

    //Meekatt

    SvaraRadera