måndag 23 januari 2012

Försova sig och 3-årstrotts

Vilken härlig morgon....eller inte! Jag vaknade 8.15 vilket inte är så bra när äldsta sonen börjar skolan klockan 8.00. Men han kan vara snabb om han vill, på 15 minuter åt han frukost, gjorde sig iordning och kom iväg.
Theodor hade tagit fram två mackor som han ville ha smör och kaviar på, när jag väl skulle fixa dom åt honom så dög det inte utan han delade mackorna i bitar och skulle slänga dom för att sedan ta en ny macka men detta gick jag inte med på. Theodor bröt ihop och skulle absolut ha en ny macka! Men skam den som ger sig, efter 30 minuter så fick jag bre och ta kaviar på två av hans förtorkade mackbitar ;-) Undra om det är 3-årstrottset som redan kommit på besök? Men jag tänker då inte ge mig, han får testa mig och jag hoppas att jag lyckas stå emot och lära honom vad som gäller.
Theodors dåliga humör gick över när han pratade med sin pappa i telefonen och när Tom la ut en bild från lastbilen till Theodor så blev han så lycklig :-)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Ha en bra dag mina vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar