söndag 8 januari 2012

Så typiskt!

Natten till i dag så kunde inte Tom somna så han var vaken till två när han åkte till jobbet. Han kom hem någon gång mellan halv tre åh tre i eftermiddags, åt lite mat och somnade, jag förstår honom eftersom han hade varit vaken i 1½ dygn!
Men jag kände mig rastlös och ville hitta på något med barnen, kom dock inte på något. Tänkte att vi kunde hälsa på Evelina och pojkarna men var helt säker på att hon jobbade hela dagen i dag. Men vid strax efter nio i kväll så började jag leta efter min mobil, jag hittar den och ser att den är avstängd, sätter på den och har då fått sms av Evelina som säger att pojkarna vill leka och de vuxna vill...ja dricka kaffe antar jag ;-) Men visst är det så typiskt!!! Jaja i morgon ska jag och barnen iallafall till min syster och fika och sen ska vi träffa Evelina och hennes barn på tisdag eller onsdag.

Nu sover alla utan Theodor, men det var inte längesen River och Oliver somnade. Snacka om att vi vänt på dygnet under ledigheten!
Undra hur det ska gå på tisdag när skola och dagis börjar igen? :-) Jag måste verkligen försöka komma upp vid sju i morgon och väcka barnen så att de är trötta i morgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar