torsdag 7 juli 2011

¤°´`°¤,¸.•*´♥ 070707 ♥´*•.¸,¤°´`°¤

I dag har jag och Tom varit gifta i fyra år. Jag har fått stränga order att inte köpa någon bröllopspresent och även om jag tänkte fixa något ändå så blev det inte så. Vi ska fira våran bröllopsdag på lördag men det ända jag vet än så länge är att vi ska lämna barnen hos min syster vid halv sju på morgonen....undra hur jag ska få upp barnen nu när de vant sig vid sommarlovstider :-) Jag lovar att berätta för er sen vad det är Tom har hittat på...

Vill ni läsa lite mer om dagen då vi gifte oss och lyssna på låtarna som spelades under våran vigsel så kan ni göra det här

♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Moster Camilla8 juli 2011 kl. 07:03

    Minns den dagen =) Det var sååå fint och roligt att vi fick vara med på denna er stora dag. Så grattis till era fyra år som äkta makar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart att ni skulle vara med :)
    Tack så mycket...Kram!

    SvaraRadera