söndag 17 juli 2011

Min lille tjejtjusare

Ja Oliver är en riktig tjejtjusare. Han har en tjej som han länge pratat varmt om, Moa på hans dagis. Han och Moa brukar pussas och kramas, Moa är hans tjej säger han. Dom är så söta för Moa bor nämligen i samma hus som mina föräldrar men när de träffas där så är de väldigt blyga för varandra, men på dagis leker de hur bra som helst :)

I dag så ville Oliver göra hjärtakakor, jag visste inte vad detta var men kom på att vi kunde göra maränger som vi formade till hjärtan. Självklart så tyckte Oliver att det skulle vara röda hjärtan men som ni alla vet så blir rött i vitt gärna rosa, men han var nöjd ändå. Hel plötsligt så ville han att jag skulle skriva Tuva. Tuva är tydligen en flicka på dagis och hon är söt enligt Oliver. Men vi får inte säga något till Moa för då blir hon ledsen, sa Oliver :-D

Det dåliga samvetet malde nog i honom för helt plötsligt så skulle vi baka en hjärtakaka till Moa, men tillslut så bestämmde vi att Moa kan få några av Tuvas hjärtan :-)



Ja jisses vad ska det blir av den här killen? I våras så blev han kär i en flicka som är 3 år äldre än honom, hon tyckte dock att han var något för liten...undra varför? :-D Men en gång så fick han en puss på munnen och då var lyckan total för min lille tjejtjusare.

Ja nu när han är 4 år så är det ju bara gulligt men om 10 år så tycker jag nog inte att det är lika kul...måtte han hinna lugna ner sig tills dess ;-)

1 kommentar: