onsdag 6 juli 2011

Sjuk

I förgår så började vi tömma bokhyllorna här hemma för att vi skulle sälja dom. På kvällen åkte jag till mamma och pappa för att kopiera ett papper och medans jag var där så bara kände jag hur matt jag började bli, jag åkte hem och la mig i soffan.
I går var ingen rolig dag, jag ordnade frukost och såg till att barnen fick på sig kläder sedan låg jag och halvsov i soffan hela förmiddagen/eftermiddagen. Tur att mina killar är så duktiga och klarar så mycket själva, att det blir extra stökigt får man dock räkna med. När Tom kom hem så fick han ta över allt och jag gick åh la mig.
I dag har jag varit något piggare men är fortfarande inte 100% frisk, men i morgon hoppas jag att jag känner mig frisk :-) Men förkylningen lär jag väll få stå ut med ett tag. Jag hoppas att jag har mer energi i morgon för just nu ligger allt från bokhyllorna på köksbordet så jag måste ta tag i det (tur att man har ett tv-rum och att man även kan sitta ute och äta när det kör ihop sig) Är väll typiskt att man blir sjuk just när man håller på med något...och nej Tom kan (läs får) inte ta tag i grejerna på köksbordet för det är ju jag som vet (läs bestämmer) vad som ska ner i förrådet och vart resten ska ta vägen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar