söndag 3 juli 2011

Sjuka barn

Nu sitter jag här med en kopp kaffe framför datorn innan det är dags att ta tag i städ och disk.

I går så var Oliver trött och hängig och klagade på huvudvärk, han var varm så jag tog febern på honom, han hade 38,3 så ingen jättehög feber men ändå feber.

Theodor ville också ta febern, han var inte varm och han var hur pigg som helst...han hade 38,6.

I dag är Oliver hängig men är just nu feberfri, får hoppas att det fortsätter så och att febern inte kommer tillbaka i eftermiddag.

Theodor är precis som vanligt, glad och full av bus :-) När jag tog febern på han så visade den 39,2.

Ja alla är vi väll olika men jag skulle vara sängliggande med 39,2 men skönt för Theodor att han är pigg trotts febern :-)

Nää, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan återgå till verkligheten. Ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar