lördag 2 juli 2011

Tårtor

Har ju mina tårtor i ett album på facebook men tänkte att jag kanske har någon läsare som jag inte är vän med på facebook, eller kanske inte? Jaja, jag lägger ut lite tårtbilder iallafall...och döm mig inte för hårt, jag är ju bara en amatör :-)


När River fyllde fem så ville han ha en spiderman tårta, detta är en av mina första tårtor

När Oliver fyllde 3 år så ville han ha en dinosaurietårta
Theodors första tårta


I år så firade vi River, Oliver och deras kusin William (som fyller år 5 dagar efter R och O) samtidigt, då fick det bli en Ben ten tårta.

En nalletårta till barnens sysslin Christian


River gillar inte tårta och vill bara ha glass, så här är en döskalle gjord av glass och svart dekorationsgel

Min första Hello Kitty tårta

Ännu en Hello Kitty

Och en till

Till Theodors namngivelse

Även denna är till Theodors namngivelse


Mycket jordgubbar ska det vara :-)





Elias doptårta
Elias andra doptårta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar