onsdag 2 februari 2011

Tisdagen den 1:a februari

I går va det fullt upp hela dagen. Först så drog jag och Theodor till småfolket (öppna förskolan) för sång, fika och lek.
De större barnen pysslade och gjorde ljuslyktor. det tyckte Theodor såg kul ut så han ville också vara med.
Theodors ljuslykta som han gjort med lite hjälp av mamma

När vi kom hem så skulle Theodor sova lite och jag passade på att plocka här hemma. Tom hade inget jobb i går så han hämtade de stora barnen. Vid halv tre så kom mina goa syskonbarn Felicia och William hit eftersom deras mamma skulle till tandläkaren.

Vid halv fyra så skulle jag gå med Oliver till "Minigänget" (pyssel och lek för barn 3-5 år) River skulle då följa med för han skulle hälsa på hos mormor och morfar medans Oliver va på minigänget (mormor och morfar bor tvärs emot där Oliver går på "Minigänget") Det hela slutade med att även syrrans barn följde med till mormor.
När alla barn va där dom skulle så blev det en promenad med Evelina.

När det va dax att hämta alla barn så hade Felicia stannat hos mormor när hennes mamma kom så hon följde med oss hem, barnen hann leka en liten stund innan vi åt kvällsmat och Felicias mamma efterlyste henne :)

Sen blev det en lugn kväll för mig och Tom i soffan (där vi somnade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar