fredag 25 februari 2011

De kvinnliga hormonerna är inte alltid så roliga

Min kropp är inte alls rolig just nu, det är bara krångel med det kvinnliga systemet och jag känner mig typ skengravid eller nåt! Jag mår illa till och från, jag har halsbränna, ständigt trött och är så hungrig på morgonen att jag mår illa....jag som i vanliga fall inte alls är hungrig direkt på morgonen. I dag har jag haft ont i magen och nyss, 15 dagar för sent, kom nu äntligen mensen, jag brukar inte påverkas av det mer än att jag har mensvärk och brukar bli yr och trött efter någon dag för att jag blöder så mycket. Men i dag är jag känslig, läste Weronicas blogginlägg och tårarna rann för fullt....läste sedan statusuppdateringar på facebook och lipade till några...jisses den här dagen kan bli spännande! I eftermiddag så ska vi till Jönköping och handla mat åh lite annat smått och gott så risken är väll att jag bryter ihop om mina barn bråkar för mycket! Så om ni möter mig rödgråten i stan så vet ni att det troligtvis inte hänt något allvarligt utan att det bara är mina kvinnliga hormoner som bråkar med mig!

2 kommentarer:

  1. Det går nog bra ska du se, tänker på dig, kram/Lena

    SvaraRadera
  2. hormoner kan ställa allt på sin spets antingen man är ung eller äldre,, då behövs inte så mycket för att man antingen bryter ihop eller blir tvärförbannad, så jag säger till dig som till min dotter, DU ÄR HELT NORMAL och det kan bara bli bättre, kram W

    SvaraRadera