fredag 4 februari 2011

Nu sitter jag här med mitt kaffe och ska snart ta tag i allt som ska göras idag.
I går somnade jag i soffan strax efter klockan åtta, jag var ju som sagt så himla trött!  Så ja min stora hög med tvätt ligger fortfarande kvar oviken, jag får göra det när Theodor sover sen. Jag tänkte även städa toaletten i dag och hjälpa pojkarna med deras rum...dom är stökiga som vanligt!
Nu ska jag först ta och fylla diskmaskinen för inte var det någon som orkade ta hand om disken efter maten i går kväll.

Tom är och prata med någon på Lernia i Jönköping så förhoppningsvis så är han inte borta så länge idag, jag har ju knappt träffat han de senaste dagarna!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Inte det???? i och för sig, jag har juh för fasen knappt träffat mig själv heller! Jag har juh varit som en zombie!!!

    // Gubben!!!

    SvaraRadera