måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Jag är inte mycket för alla hjärtans dag, det är för mig en dag som alla andra. Inte för att vara negativ men helt ärligt blir ni inte så mycket gladare om ni får en blomma, present eller vad det nu är en helt vanlig dag. Då vet man att det kommer från hjärtat!!! Min man kommer ibland med blommor, en chokladkartong eller en present bara för att han vill...inte för att han måste och detta uppskattar jag mer än alla födelsedgaspresenter, julklappar och framför allt alla hjärtans dags-presenter i världen! Men för all del alla ni som vill får ju gärna ge mig alla hjärtans dags presenter i dag också ;)
Och alla singlar som "gnäller" på facebook om att de är ensamma på alla hjärtans dag, se till att uppvakta en annan singel, gå på dejt eller ge en present till någon annan du håller kär...föräldrar, syskon eller vänner.

Ha en underbar ALLA HJÄRTANS DAG  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar