onsdag 2 februari 2011

Sjuka barn

I fredags så fick Oliver hög feber, denna kom och gick tills i måndags då den gjorde sitt sista besök.
I dag på morgonen när jag väckte Theodor så var han lite varm men ändå pigg. När vi var på väg till dagis för att lämna Oliver så blev han allt mer hängig. När vi kom hem så var han gnällig och jättevarm, tempen låg då på 39,7 så han fick en alvedon och sen blev det sängen för honom.

Tom jobbade 07.00-18.00 i dag så jag var tvungen att släpa med mig Theodor för att hämta storebröderna och sedan blev det även ett besök i affären då det fattades lite saker här hemma.
Jag funderar på om jag ska hålla Oliver hemma i morgon och låta River gå själv till och från skolan så att jag slipper slita upp stackars Theodor.

Theodor får alvedon supp men han blir så grymt dålig i magen av dom, kan inte minnas att de andra två blev det. Kanske man ska pröva flytande istället? Eller byta till Ipren?

Avslutar med en bild jag tog på Theodor i går...min lille sötnos har tagit storebror Olivers mössa (fast den passar Theodor också då jag tror att han har större huvud än Oliver)

Theodor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar