måndag 7 mars 2011

Någon fyller år i dag, vem kan det va?

Jo Sandra fyller år i dag....
Ja då var man ännu ett år längre från 20! Vart tar tiden vägen? I dag för 28 år sedan så befann sig mina föräldrar på förlossningen i Värnamo och klockan 16.24 så föddes jag =)
Här hade jag velat lägga upp en bild på när jag är bebis men eftersom jag inte har någon sådan bild i datorn så får den här duga.

I dag har även jag och Tom varit förlovade i 9 år! Så grattis älskling på förlovningsdagen!
Och här skulle det varit en 9 år gammal bild men det fick bli en bild från våran bröllopsdag 070707


5 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Hoppas du får en supermysig födelsedag! =))
    Och Grattis till er båda! =)

    SvaraRadera
  2. TACK!!!! Jag hoppas att solen hittar fram bakom molnen, det är min önskan just nu och att barnen inte ska bråka en endaste gång i dag....undrar om de kan ge mig det i födelsedagspresent? ;-)
    Tack så mycket, jag fattar inte att det gått 9 år redan!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på både din o toms dag!! Fina bilder!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Jätte grattis till allt å stor kram <3

    SvaraRadera
  5. Moster Camilla7 mars 2011 kl. 21:01

    GRATTIS! Hoppas du fått många goa pussar och kramar av dina fina ungar... Och självklart av din gubbe :-) Kram kram från oss. Camilla & Micke

    SvaraRadera