lördag 19 mars 2011

Ibland gör man riktiga fynd utan att veta om det

Lördagen den 5:e mars så åkte jag och min syster till Ullared, jag tänkte att jag skulle köpa en varsin liten grej till barnen. Jag hittade en söt hund som spelade, dansade och hade blinkande ljus, jag tänkte att den blir perfekt till Theodor. Denna lilla hund kostade 30 kr. Jag upptäckte sedan att man kunde koppla ihop den med en ipod, iphone eller datorn men detta är ju Theodor allt för liten för att förstå men han älskar hunden ändå.
I går när vi va på City gross så höll jag på att få en chok när Tom visade mig en likadan hund som där kostade 380 kr istället för 30!!! Jag var tvungen att gå in på br:s hemsida och där kostade den 449 kr. Så snacka om att jag gjorde ett fynd utan att veta om det!

För denna betalade jag 30 kr medans endel betala 449 kr

3 kommentarer:

  1. Guuud de är inte klokt!! Fatta vad mycket de lägger på:-(
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt sjukt! Man skulle äga BR ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis det var inte illa/Pappa

    SvaraRadera