måndag 31 januari 2011

Vikten...igen ;-)

Nää nu känner jag att jag ska ta tag i min vikt på riktigt! Jag funderar på att starta en till blogg, en som bara handlar om vikten. Där jag kan skriva varje dag hur mycket jag har rört på fläsket och hur mycket jag har syndat med godisätandet och om jag blir riktigt modig så kanske jag lägger ut min vikt och bilder på mig själv ;-) Det känns som att jag nog blir mer pressad att sköta mig om jag har en blogg där jag är helt ärlig och där det finns människor som "ser" om jag fuskar...men vågar jag?

2 kommentarer:

  1. Hi hi jag har oxå haft funderingar på de... men jag tror att pressen blir ännu större på en när man har sina läsare kvar...;-9 ja alltså du förstår...;-)
    Men även om jag har pressen på mej så händer inget ändå *arg som ett bi* Skitsurt är de:-(
    Hejja hejja Sandra!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Men du är ju jätteduktig med både maten och motionen, och visst har du fått resultat redan!
    Hejja mig och hejja dig! ;-)
    Och du jag startade en viktblogg....jag få se hur modig jag blir med att lägga ut bilder :)

    Kram

    SvaraRadera