tisdag 18 januari 2011

GRATTIS

Ett stort grattis till min underbara kusin Rebecca som fyller 20 år i dag!
Tänk att jag minns när du va bebis och jag kände mig så stor när jag fick ta hand om dig, byta blöjor åh så :-)
Jag minns de åren när du såg upp till mig, när du tittade nyfiket på mig och mina kompisar...kommer du ihåg det? :-D
Jag minns när du kom och "bodde" hos oss en vecka på sommarlovet, vi spelade spel och hade det bara mysigt, du fick följa med mig när jag skulle till kompisar för det va våran vecka, för jag har alltid varit glad när vi har träffats och jag har alltid varit stolt över dig. Jag tror att jag kände mig lite som en storasyster när jag va med dig, att jag hade lite ansvar för dig :)
Kanske vi bråkade ibland? Men det är inget jag minns och ärligt talat så tror jag inte att vi gjorde det...eller? :)
Du har alltid varit den kusin som har legat mig lite extra varmt om hjärtat och jag tror att vi är ganska likasinnade du och jag :-)
Jag älskar dig min kära kusin!



(Och till mina andra kusiner om ni läser det här; Jag älskar er också men av någon anledning så har jag och Rebecca ett lite extra starkt band till varandra....troligtvis för att vi är så lika varann)

4 kommentarer:

  1. :)) När jag träffade Frans var Becca ett år äldre än var Felicia är nu...jag minns att jag tog med Rebecca på promenader & vi gick alltid förbi Frans stora fönster i hans lägenhet så jag kanske skulle få en kik :))

    SvaraRadera
  2. Hahaa Tänk att ja satt och funderade på allt detta här om dagen :)
    Jag minns det så väl alla mysiga, roliga och busiga dagar !
    Jag har alltid trivts hos er och alltid känt mig hemma !
    Hehee det stämmer det du säger och lika det är vi nog allt ! :)
    Ååh jag blir så glad av alla varma snälla ord du skrivit ! :)

    Så fruktansvärt tråkigt att jag bort så långt borta ! ibland skulle de vara så skönt att bo närmre när det gäller både tråkiga och roliga saker !

    Älskar dig med min kära kusin !

    SvaraRadera
  3. Så fint du skrivit om Becca... :-)
    Kommer också ihåg när vi brukade åka ner och bo hos er på sommaren och när Becca ibland "bodde ensam" hos er. Hur kul hon tyckte att det var att få vara med er stora :-)
    Du är och har alltid varit så bra på att "bry dig" och det gör väl att de yngre känner förtroende. Det känns så bra att Becca har dig att vända sig till, känns tryggt! Saknar mina barn så oerhört mycket, kan inte med ord beskriva hur det känns.
    Ha det så bra och var rädd om dig och din familj! Kram moster!

    SvaraRadera
  4. Kate: Oj vad tiden går! :) Hahaha...var hon ditt alibi, du va bara ute och gick med kusinen ;-)

    Rebecca: Om jag hade haft körkort så skulle jag åka till dig över dagen utan barnen så kunde vi ha en mysdag med en massa god mat, tjötande och kanske lite shopping ;-) Jag måste verkligen ta tag i det där körkortet!!!
    Hoppas att du och Eddie kommer och hälsar på snart :)

    Camilla: Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att inte träffa sina barn, jag hoppas verkligen att det löser sig med allt!
    Kram

    SvaraRadera