måndag 24 januari 2011

Kakatjuvar

I dag informerade River mig om att han åt kakor till frukost, ja ett helt paket singoalla, eller ja han hade ju varit snäll och delat paketet med Oliver.
Det paketet köpte jag i går på City gross för att dom sålde dom för 10 kr styck. Tänkte att det kan väll vara bra att ha om det kommer oväntade kaffegäster eller nåt. Men nu har River återigen fått sig en onyttig frukost...jag tror att jag blir galen! Jag hade lagt dom högst upp i skafferiet och ganska långt in men vad hjälpte det??? Vi har tjatat på honom att ska han ha något i skafferiet när vi sover så är det mackor och inget annat! Jag tror jag få sätta ett larm på skafferiet så att jag vaknar när ungarna smyger dit på morgonen!

2 kommentarer:

  1. En mamma i mängden24 januari 2011 kl. 14:57

    hehe,..det finns så kallade larm som tjuter när de delar på sig. Alltså man kan sätta dom tex på altandörren och när man öppnar dörren då larmet står på "on" så tjuter det eftersom de inte har kontakt med varandra. Köp en sån,,finns billiga,..kan lova att han inte tjuvar så gärna sen ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha...ja detta är nog något som jag får testa :-D Tack för tipset!

    SvaraRadera