lördag 14 april 2012

En hemsk känsla

Att veta att man ger sitt barn mat som han inte mår bra av är en hemsk känsla, jag vet ju inte helt säkert vilken mat det är och hur gärna jag skulle vilja ta bort all mjölk och all gluten för att se om det hjälper så kan jag inte göra det för då blir inte blodproverna rätt.
Jag hoppas de går med på att kolla både gluten, laktos och mjölkprotein!
Om det nu inte skulle vara någon mat som ställer till det så får de se till att utreda vad som är fel med Theodors mage för så här ska han inte behövs ha det! Jag har tagit upp Theodors mage flera gånger med både BVC-sköterskan och läkaren men eftersom han ligger över på kurvan med sin vikt så är han frisk, skrämmande att de viktigaste av allt är vikten. Så länge de inte går ner i vikt så är de friska. Men tror nog att ni alla som sett bilderna på Theodors mage håller med om att något är fel med hans mage, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar