torsdag 29 mars 2012

På bättringsväg och söta ungar :-)

Nu börjar jag återhämta mig från halsflussen och den eventuella halsbölden (ja jag fick ju självklart skillingaryds sämsta läkare som inte hade något riktigt svar på vad det var) Blir fortfarande genomsvett så fort jag rör mig och har bestämmt mig för att inte jobba något denna veckan då jag känner att min kropp inte orkar det, men jag sa att jag mer än gärna jobbar nästa vecka så jag hoppas på mycket jobb då! :-)

I helgen när vi var ute så var bilen upplåst till Theodors stora lycka, han älskar att vara i bilen :-) Grannflickan som är ett år äldre än Theodor kom. Theo öppnade passageradörren, hon hoppade in och Theodor stängde dörren igen, gick till förardörren hoppade in och satte sig vid ratten :-D Dom var för söta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar