tisdag 6 mars 2012

Förlåt!!!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen! Fy på mig!!!
I dag har det varit fullt upp men lugnt ändå :-) När River åkt till skolan och Theodor var lämnad på dagis så kom min farmor och körde mig och Oliver till tandläkaren i Vaggeryd. När vi kom dit så satt Emma där i väntrummet och vi fick åka med henne hem efter tandläkarbesöket.
När vi kom hem så gick vi till Jonssons och fikade. När vi suttit där en stund så kom en gammal lärare fram och sa imponerat: "Vilken duktig son du har!" Hmm, hur ska jag tolka det, förvånad att JAG har en pojk som kan sköta sig? ;-)
När Theodor var hämtad från dagis och vi hade handlat så blev det lite mellis och tv-mys innan vi gick till kyrkan på spagettigudstjänst. Det var mycket trevligt och det blev mycket bröllopsprat med Evelina och Annki.

I morgon så fyller jag 29 år vilket betyder att jag och Tom varit förlovade i 10 år i morgon ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar