fredag 7 oktober 2011

Sjuk

I går när jag lämnade killarna på dagis så började jag känna mig frusen och konstig i kroppen, när jag kom hem så kände jag hur febern började komma så jag ringde Tom och bad honom ringa och väcka mig vid ett.
När Tom ringde så hade jag sovit i några timmar men vaknat flera gånger pga hemsk frossa. Jag tog febern som visade 39,8 och bara tanken på att behöva ta mig till dagis för att hämta Oliver och Theodor fick mig att nästan börja gråta. Jag ringde dagis och frågade om det var okej att Tom som var sen hem från jobbet kom och hämtade dom ca en halvtimme senare och det var inga problem. River hade åkt till sin mormor och morfar efter skolan så jag kunde fortsätta att sova.
Oliver fick också feber i går eftermiddag men den var helt borta i dag.
Jag har frusit hela natten men har mått lite bättre i dag. Jag har haft feber även i dag och inte haft ork till mycket mer än att ligga i soffan åh sova till och från. Men i dag har jag även orkat sitta lite vid datorn.
Men jag hoppas att jag är helt återställd när jag vaknar i morgon!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar