söndag 9 oktober 2011

Ola Lindholm stal krut

River: Mamma, såg du på nyheterna för någon dag sen?
Jag: Vadå?
River: Han programledaren för Wild kids hade åkt fast för att han hade tagit något...krut eller vad det var.
Jag: Nää, inte krut men knark.
River: Jaha, men hade han det då?
Jag: Jag vet faktiskt inte.

Tyckte det var fantastiskt roligt att han fick knark till krut, fast inte så konstigt egentligen för krut vet han ju vad det är men knark har han nog ingen aning om vad det är för något. Så han trodde väll att Ola hade stulit krut :-D

För övrigt så hade han sätt detta på datorn i skolan, de brukar se sånt i skolan sa han...härligt att barnen hålls uppdaterade om vilka programledare de ska undvika ifall de springer på dom ute på gatan ;-)

1 kommentar:

  1. He he! Barns kommentarer/funderingar är helt underbara! Jag försöker också skriva ner/blogga om det när mina barn säger såna där klockrena saker! :-)

    SvaraRadera