torsdag 22 september 2011

Negativt inlägg

För två veckor sedan så började Theodors inskolning på dagis. Känns lite ångestfullt att även min minsting nu är ett dagisbarn. Får ångest över att jag kanske aldrig mer får vara hemma ett helt sommarlov med alla mina barn, att det sista hela sommarlovet dessutom faktiskt sög rent vädermessigt och att Tom inte hade någon semester! 
En annan jobbig sak är att jag inte har något jobb, det suger verkligen!!! Jag skäms när folk frågar vad jag gör och jag får säga att jag söker jobb. Jag vill och jag vet att jag kan så mycket men kan inte någon bara låta mig bevisa det också!!! Nää ska inte skriva mer nu för känner mig bara deppig just nu. Kanske inte ens skulle publicera det här negativa inlägget? Jo det gör jag, man måste väll inte alltid skriva positiva inlägg???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar