fredag 23 september 2011

???

I tisdags så skrev jag inlägget "Vem är du?" där jag undrade vilka ni är som läser min blogg. När jag skrev inlägget så förväntade jag mig ingen större respons och visst hade jag rätt. Men tack till Martina, Hanna och Camilla som svarade :-)
Men vad är det då som gör det så svårt för folk att lämna en kommentar, är det för att de inte vill, inte orkar eller inte kan???

Jaja, jag är iallafall glad att ni är några som är intresserade av att se vad jag har att skriva även om jag får fortsätta att vara nyfiken på vilka de flesta av er är ;-)

Ha en bra dag...

4 kommentarer:

  1. Men hallå, jag skrev ju! Vart tog min kommentar vägen då?

    SvaraRadera
  2. Och jag läser oxå din blogg :-)

    SvaraRadera
  3. Linnea: Jag vet inte vad som hände med din kommentar? Men denna kom med iallafall :-)

    Sara och Sandra: Trevligt att ni vill läsa min blogg :-)

    SvaraRadera