söndag 11 september 2011

Lekande barn och goda grannar

I går så lekte Oliver och Theodor med Max och Liam typ hela dagen. Max och Liam är lika gamla som Oliver (4 år) och bor ovanför oss med sin mamma Camilla.
Jag och Camilla gick med barnen till skoaffären och köpte gatkritor och av dom målade jag och barnen en väg där leksaksbilarna kunde köra.





Tycker att den här gården är så bra för vi har en stor gräsmatta där barnen kan leka och en ganska stor bit asfalt där barnen kan cykla, spela bandy, måla mm och alla som bor här vet att det finns mycket barn som springer runt så de kör lugnt in här.
Jag trivs verkligen med läget och jag trivs med mina grannar, skulle bara vilja få renoverat här hemma och så skulle ju ett rum till sitta bra i framtiden :)

1 kommentar:

  1. Mina troll älskar asfaltskritor, de har prytt hela gården med sina konstverk.

    SvaraRadera