fredag 3 maj 2013

Vart tar tiden vägen?

Tänk att för 10 år sedan var jag höggravid och väntade på mitt första barn som var beräknad för 9 dagar sen...jag trodde aldrig han skulle komma ut, men när jag hade gått 10 dagar över tiden så kom han :)
För 6 år sedan var jag höggravid med mitt andra barn som var beräknat den 9:e maj, jag kände ingenting och kunde inte ens ana att det lille livet skulle komma den natten...på storebrors 4-årsdag!

Ni kan ju tror att jag var rädd för att Theodor som var beräknad till Toms födelsedag den 29:e juli skulle komma allt för tidigt för att även han dela födelsedag med sina bröder, men som tur var så stannade han i magen tills den 24:e juli :-D

Men jag kan inte riktigt få in att jag har ett barn som fyller 10 år i morgon! Till hösten börjar han på mellanstadiet!!! Om tre år blir han tonåring och börjar högstadiet....fattar ni hur fort tre år går?!?! Om sex år slutar han nian!!!! Nä nu får jag sluta tänka på det för annars får jag panik :-D
Och Oliver börjar skolan till hösten och alla ni som har skolbarn vet ju hur fort de blir stora när de väl börjat skolan!
Tur att jag i alla fall har ett dagisbarn kvar :)

1 kommentar:

  1. Haha ja du och vips är de vuxna med eget boende och flickvänner..... Vår äldsta är 24! Fatta 24! Jag som bara är 25! (i sinnet iallafall)

    SvaraRadera