onsdag 27 juni 2012

Läkarbesök

I dag blev det ett läkarbesök då jag är trött på mina bihålor, vaknade även pga andnöd i dag så tänkte att det är lika bra att söka för det också. Har ju haft lite problem med andningen, rossel och pip i bröstet. Bihålorna beror troligtvis på allergin så jag fick en ny nässpray som ska hjälpa. Jag vågar knappt säga det men jag har inte längre ont i bihålorna!
Jag fick även pulmicort och bricanyl utskrivet för andningen, troligtvis beror även astman på allergin.
Jag var tvungen att hämta ut nya ögondroppar och allergitabletter också, det blev ett dyrt besök på Apoteket men förhoppningsvis så ska jag vara någorlunda frisk på lördag...hoppas bara jag inte ha röda och svullna ögon!

1 kommentar:

  1. Du skulle behöva testa att dricka Aloevera gel för att rensa ut en massa skit du verkar ha kroppen i form av allergi, många blir mycket bättre av att dricka aloevera. Vill och vågar du testa??
    Själv är mitt psoriasis nästa borta sen jag började med aloeveran!

    SvaraRadera