torsdag 29 december 2011

Jag känner att jag vill skriva av mig...

...om något som irriterar mig men hur ska jag kunna skriva utan att hänga ut någon och ändå få er att förstå vad som gör mig så irriterad och arg. Fast måste jag ta hänsyn till en människa som inte visa någon hänsyn mot andra? Ja jag vill ju vara en bättre människa än den jag irriterar mig på och med risk för att låta självgod så tycker jag att jag är en bättre människa än den personen. Jag är absolut inte perfekt och har många brister men en sak vågar jag lova och det är att mina egna barn kommer alltid att gå först och den dagen jag får barnbarn så kommer även dom att dela förstaplatsen med mina söner! Mina barnbarn ska veta vem jag är, vad jag heter och hur jag ser ut. Mina barn och barnbarn ska alltid veta att jag älskar dom!!!

Oj vad jag svamlar, blir säkert mer om det här senare. Ha en bra dag och var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar